• Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • sns01
  • sns04

Pesatura di stampa di etichettatura in una sola macchina

etichettatrice automatica di pesaturaetichettatrice per stampa di pesatura

Etichettatrice per stampa di pesaturahè un tipu di machini è equipaghji muderni, hà una stampa di trasferimentu di calore è una varietà di funzioni avanzate cum'è l'etichettatura automatica, a macchina combina e funzioni di stampa di etichette, etichettatura è pesatura, equipaghji prufessiunali à pocu costu soprattuttu per a produzzione in linea di assemblea automatica. , avà pò esse direttamente cù u restu di l'installazione di l'equipaggiu di a linea di assemblea, Pesatura cumpleta, stampata è etichettatura di u pruduttu, pò rimpiazzà completamente l'operazione manuale precedente.

Etichettatrice di stampa di pesaturalu mètudu funziunamentu hè assai sèmplice, uperatori solu bisognu di uni pochi di ghjorni di furmazione pò ammaistrà u modu currettu di usu, è stu tipu d 'apparicchiaturi miccanicu ancora usatu u cilindru DE, cumpunenti pneumatici, apparicchiaturi e parti di lu .Avemu evaluatu è testatu ogni funzione è parte di a macchina prima di emissione di a macchina, dopu a stallazione per assicurà u so travagliu nurmale è stabile. L'etichettatrice di stampa di pesatura hà un supportu di regulazione speciale, è u so supportu di regulazione pò esse aghjustatu in una larga gamma, per scuntrà. i bisogni di e diverse linee di produzzione.

Pesatura, stampata è etichettatura pò esse aduprata sola, o aduprata inseme cù a linea di produzzione in fabbrica, chì ponu realizà a stampa puntuale è l'etichettatura di dati variabili è codice à barre.A gamma di stampa di l'etichettatrice di stampa di pesatura hè assai larga, pò esse cuntrullata da a cumunicazione di l'urdinatore, pò facilmente realizà l'automatizazione, pò stampà a vostra propria infurmazione di mudellu editata, pudete ancu leghje l'infurmazioni di basa di dati per a stampa, Questa macchina hè di solitu utilizata per stampà u pesu. di merchenzie è calculate u prezzu di i prudutti per pesu è stampendu stu missaghju in l'etichetta, dopu l'etichettatura.Pò risponde à a necessità di stampa d'infurmazioni in tempu reale è etichettatura di imballaggi di mercerie.

A macchina supporta a persunalizazione nantu à a dumanda.

Sta macchina hè largamente usata peretichettatura di imballaggi di verdura è frutta, etichettatura di imballaggi di merce logistica, etichettatura di l'imballu di vendita di u pruduttuè altre industrie.


Tempu di post: 19-sep-2021