• Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • sns01
  • sns04

Specificazione di Macchina Etichettatrice di Bottiglie di Vinu in Fineco

Donguan Fineco Automation Technology Co., Ltdwhich pò fabricà l'alta qualità di Macchina Etichettatrice di Bottiglie di Vinu hè famosa per u so rinomatu nome Chinese "High and New Technology Enterprise" in 2017 è avemu ancu ottenutu certificazioni ISO90001 è CE. E nostre Macchine Etichettatrici per Bottiglie di Vinu sò cusì populari chì avemu spurtatu in America, Francia, Australia, Tedescu è 20 altri paesi è regioni.

Ancu sì simu in cima di sta carriera, ma ùn smettemu mai di perseguite a ricerca, u sviluppu è l'innovazione per esse megliu. Pruvemu continuamente à migliurà a qualità di a nostra Macchina per Etichettà e Bottiglie di Vinu, è avemu introduttu e tecnulugie da i paesi tedeschi, giapponesi, italiani è altri da sviluppà. Oghje ci piacerebbe sparte alcune specifiche di e nostre Macchine per Etichettà Bottiglie di Vinu cun voi.

1. U Scopu di Applicazione

E nostre Macchine per Etichettà per Bottiglie di Vinu sò fabbricate cù una vasta gamma in funzione di e diverse esigenze di i clienti, ponu fà una etichetta avvolgendu etichettatura tonda, duie etichette in etichetta frontale è posteriore cun etichettatura orien. E nostre Macchine per Etichettà Bottiglie di Vinu sò ideali per tutti i tipi di etichettatura cilindrica, affusolata di l'oggetti. 

2. I Dispositivi

I dispositivi di e nostre Macchine di Etichettatura di Bottiglie di Vinu includenu: Armariu elettricu, Meccanismu di trasportu, Dispositivo di bottiglia separata, Dispositivo di bottiglia di stampa, Dispositivo di etichetta Roll, Dispositivo di etichetta à spazzola, Motori di etichettatura, Sistema di operazione è sistema di cuntrollu ecc.

3. Vantaghju di i Dispositivi

1. Sistema di Cuntrollu: Sistema di cuntrollu Panasonic giappunese, cù alta stabilità è tassu di fallimentu estremamente bassu.

2. Sistema di Operazione: Schernu tattile di culore, interfaccia visuale direttamente operazione faciule. Cinese è Inglese dispunibule. Facilmente per adattà tutti i parametri elettrichi è avè una funzione di conteggio, chì hè utile per a gestione di a produzzione.

3. Sistema di Rilevazione: Usendu u sensore di etichetta LEUZE / Italian Datalogic in lingua tedesca è u sensore di produttu Panasonic giappunese, chì sò sensibili à l'etichetta è à u pruduttu, assicurendu cusì alta precisione è prestazioni di etichettatura stabile. Salva assai u travagliu.

4. Funzione di sveglia: A macchina darà una sveglia quandu si verificanu i prublemi, cum'è spill di etichetta, etichetta rotta, o altri malfunzioni.

5. Materiale Macchina: A Macchina è i pezzi di ricambio usanu tuttu materiale in acciaio inossidabile è lega d'aluminiu anziana anodizzata, cun alta resistenza à a corrosione è mai ruggine.

I nostri Macchine per Etichettà Bottiglie di Vinu sò facili da gestisce è se vulete sapè più infurmazioni à nantu à questu, pudete visità www.finecolabeler.com

fk4

Tempu di posta: Apr-09-2021