• Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • sns01
  • sns04

serviziu

In l'industria di i machini, avemu intesu troppu clienti chì dicenu chì dopu avè acquistatu l'equipaggiu da altre imprese, u serviziu dopu à a vendita di u fornitore ùn hè micca in u locu, chì porta à un ritardu di pruduzzione. U cliente hè preoccupatu se a nostra cumpagnia avarà un tali prublema. .

Circa stu prublema, Lasciami prima presentà a nostra cumpagnia.A nostra cumpagnia hè una di e prime imprese in l'industria di l'etichettatura in Cina, è hà derivatu linee di produzzione di parechje macchine, cum'è macchine di riempimentu, macchine di imballaggio di polveri è cusì.Semu capaci di ghjunghje sta scala ci cunfiemu à l'attitudine di serviziu di prima classe è i prucessi in a nostra industria è a qualità di i nostri prudutti.

Avemu u nostru propiu sheet metal Manufacturing plant.So i nostri prudutti ponu monitorà a qualità di i prudutti da a surgente, per assicurà chì a qualità di parti d'aluminiu è foglia di a macchina hè bona. Tutti i cumpunenti elettrici sò di marche famose internaziunali.Ùn li listeraghju micca perchè ci sò troppu tipi.Pudete vede i dettagli nantu à a nostra lista di prudutti. L'imaghjini è u video di prova di a macchina seranu mandati à u cliente prima di a spedizione.U cliente pò ancu vede u funziunamentu di a macchina in tempu reale per video cù l'ingegnere in situ.A merchenzie serà consegnata quandu u cliente hè cuntentu, è furniremu struzzioni dettagliate, video di operazione è manuale di mantenimentu.

Tutti l'equipaggiu gode di una guaranzia di un annu, è se u cliente ùn sapi micca cumu debug a macchina per via di un pruduttu di rimpiazzamentu, o un pocu di prublemi, avemu ingegneri spiciali per u vostru serviziu. Se u prublema ùn hè micca urgente, l'ingegnere vi rispondi in 3 ore.Sè u prublema hè urgente, pudete chjamà a linea d'urgenza, Ingegnere trattà cù u prublema per voi in u tempu. Quandu hè necessariu, andemu viaghjà à u situ di u cliente per trattà i prublemi.Serviremu bè i clienti è trattà cù i prublemi cum'è a nostra missione.

A nostra cumpagnia ùn pò micca lascià a perdita di produzzione di i clienti per via di u nostru poviru serviziu.Scelta FINECO hè sicuru di dà una sperienza di shopping piacevule.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021