• Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • sns01
  • sns04

L'apprendimentu di a parolla di u persunale di FINECO

macchina automatica di etichettatura

FINECO pensanu chì a bona eloquenza farà male à u bonu, a bona eloquenza pò avè l'effettu di ghiacciata nantu à a torta, a bona eloquenza pò aiutà à cambià i so cattivi abitudini, Solu per migliurà constantemente a capacità di tutti i persunali ponu i clienti avè più fiducia è a cumpagnia. sviluppà megliu.Cusì a dirigenza di a cumpagnia FINECO hè cuntributiva à urganizà l'impiigatu à studià fora di a capacità di parlà, migliurà a capacità di u persunale in modu chì ponu in ogni tipu d'occasioni ponu calmà e so opinioni, aiutanu à migliurà a fiducia è l'entusiasmu di u persunale, Fate a squadra A. più dinamica, chì u so megliu cumunicà cù i clienti è cumpleta esigenze clienti diEtichettatrice, Macchina di riempimentuè altre machini.

Eccu un cullega chì hè andatu à studià hà dettu:

Grazie à a cumpagnia FINECO per avè datu l'uppurtunità di amparà è migliurà a mo eloquenza.Aviu avutu a paura di u palcuscenicu è di i discorsi, ma avà possu cunfidenza è naturali mette nantu à u palcuscenicu è dì ciò chì mi sentu in u mo core.Dopu avè amparatu, ùn aghju micca solu certe capacità di parlà, ma più impurtante, sò diventatu più. cunfidendu.Ùn importa micca cù quale parlu o travaglià, tratteraghju l'altri ugualmente, è ùn mi sguardu micca perchè altri a pusizione hè più altu o megliu cà mè, è ùn aghju micca sguardu à l'altri perchè sò più bassi di mè.In a prossima riunione di spartera di a cumpagnia, parleraghju cù i culleghi nantu à a ricezione di merchenzie in u mo studiu è sparterai i mo pinsamenti è qualchi cumpetenze pratiche cù i culleghi. Grazie à FINECO, sò diventatu megliu.

FINECO attribuisce una grande impurtanza à l'apprendimentu di l'impiegati è u migliuramentu di e so capacità.U capu FINECO spessu cuntribuzione di l'impiegati di capitale per amparà e cumpetenze o altre capacità.A prossima volta, sparteremu altre storie di apprendimentu cun voi.


Tempu di post: 26-aug-2021