• Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • sns01
  • sns04

Esposizione FINECO

mostra di macchinamostra di etichettatura di riempimentu

 

L'Esposizione di l'equipaggiu per l'industrializazione di l'imballaggio è di l'industrializazione di l'industrializazione di Guangzhou Int'Fresh si terrà in u Complex di Importazione è Esporta di Cina (Fiera di Canton) da u 27 d'ottobre à u 29 d'ottobre di u 2021, u tempu di a China. , Fornitori di alimenti freschi è altri fabricatori, Hè una di e più grandi mostre in Cina.À a mostra pudete truvà ogni tipu di macchina di imballaggio chì vulete, Ch'ella sia una macchina di imballaggio,macchina di riempimentu, macchina di etichettatura, o sealing machine, unpacking machine, palletizing machine, Tù dinù ponu truvà u state-of-the-art machinery catena friddu è fornituri di manciari freschi di qualità.

A nostra cumpagnia FINECO Machinery hè onorata di esse invitata à assistisce à a mostra.

Pigliemu sta mostra assai seriu, Avemu speditu e nostre machini è arrangiatu a nostra sala di mostra una settimana in anticipu. I prudutti esposti in questa mostra di a nostra cumpagnia sò: 1.sei ugelli altamente cumpatibili macchina di riempimentu quantitativa.2.Automatic pisata stampa macchina etichettatura.3.Machine automatica etichettatura pianu.4.Automatic Positioning buttigli tondi.5.Semi-auto Macchina etichettatrice aereo di alta precisione.

Durante a mostra, avemu dispostu parechji ingegneri per presentà a macchina à u visitatore, ancu preparatu tutte l'infurmazioni nantu à e macchine pertinenti.Per esempiu, Video di u cliente cù a macchina in situ è ​​un video di u prucessu di pruduzzioni.Lasciate capisce è familiarizatu cù l'efficienza di a produzzione è a stabilità di e nostre macchine.Sè vo avete i prudutti o materiali pò dinù esse purtatu à u situ, vi demu debugging in situ è ​​mostra l 'effettu di u travagliu di a macchina.

U numeru di stand di a nostra cumpagnia hè 5.1-FT2.Avemu preparatu un riccu pranzu è ogni tipu di rigali aspittendu a vostra ghjunta.Benvenuti à a mostra è parlà cun noi.

Navigazione: Dopu l'atterrissimu in l'aeroportu di Guangzhou Baiyun, navigate à a Sala di Esposizione di a Fiera di Importazione è Esporta di Cina, Segui a navigazione à a mostra.

 

 


Tempu di pubblicazione: 23-oct-2021