• Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • sns01
  • sns04

FIENCO Riunione di riassuntu annantu à u travagliu d'ottobre

5  6  8

11  12

U 5 di nuvembre, tuttu u persunale di a COMPANY A hà tenutu a riunione di riassuntu di u travagliu per uttrovi.

Ogni dipartimentu hà fattu un riassuntu di u so travagliu in uttrovi in ​​u modu di discorsu di u manager.A riunione hà discututu principalmente i seguenti punti:

 

①.Achievement

A cumpagnia in uttrovi ogni culleghi di dipartimentu superà e difficultà, facenu grandi sforzi.Una bona nutizia hè ghjunta da tutti i dipartimenti.In particulare i dipartimenti di stallazione è di vendita, L'efficienza di a produzzione di u dipartimentu di stallazione hà righjuntu u 100% senza ritardu in a produzzione di una sola ordine.U dipartimentu di vendita hà superatu a so quota, in u cuntestu di una ecunumia glubale lenta, ùn hè micca faciule.L'indicatori di l'altri dipartimenti (elettricu, vendita, post-vendita, cumissioni) sò sopra à 98%.I sforzi di tutti i dipartimenti anu stabilitu una basa solida per u rendiment è a pianificazione di questu annu, À u listessu tempu hà incuraghjitu assai a morale di tutti i culleghi, FINECO hè fieru di avè.

 

.A ricumpensa

1. In uttrovi, ci era eccellenti impiegati in tutti i dipartimenti: Dipartimentu di Vendita: WanRu Liu, Dipartimentu di u Cummerciu Esteru: Lucy, Dipartimentu elettricu: ShangKun Li, Dipartimentu dopu a vendita: YuKai Zhang, Dipartimentu di Filling Machine: JunYuan Lu, Dipartimentu di Acquisti: XueMei Chen.I so cuntributi è i so sforzi sò ricunnisciuti da a cumpagnia, A gestione unanimamente hà decisu di prisintà li cù certificati d'onore è premii.

2.In uttrovi, Certi impiegati da tutti i dipartimenti sottumessi sfidi istituziunali, Quelli chì compie u sfida sò stati premiati, Perchè ci sò tanti pirsuni, ùn lista micca i meccanichi chì sfidanu.E persone chì anu cumpletu a sfida meccanica eranu WanRU Liu, XueMei Chen, JunYun Lu, JunYuan Lu, GangHong Liang, GuangChun Lu, RongCai Chen, RongYan Chen, DeChong Chen.È i dipartimenti di l'elettricità è di l'installazione cumpletu i so sfidi dipartimentali, FINECO li premia cù cene di dipartimentu è spese dipartimentali.

 

.A gestione

A gestione di u cliente di u sistema internu di a cumpagnia in ottimisazione, raffinamentu, eredità, innuvazione, identificazione fuzzy, quantificazione digitale, Gestione di livellu anu saltatu à un novu livellu.Per esempiu, u rendiment kpi deve esse strettamente implementatu à piglià in contu l 'interessi di tutti i partiti, riccu è culuritu sistema di riunioni rigulari, Un sistema di furmazione di primu livellu chì riflette a qualità cumpleta, Manager - sistema di valutazione trimestrale di livellu è cusì dispusizione rigida, ci sò istituzioni spietati, gestione cumpassione, cultures genti-orientati è famigliali, u stabilimentu di istitutu di furmazione di u persunale è altre pruvisioni soft.

 

.Insufficiente

Ci sò carenze daretu à i rializazioni, ùn vi scurdate di a crisa prima di avanzà.Un sbagliu pò esse costu.Deve esse sempre discretu, prudente, introspettivu, mantene sempre una attitudine ascendente è pronta per affruntà a crisa.

  1. Ancu s'ellu a prestazione in uttrovi hà righjuntu u standard, ci sò solu dui mesi per l'annu sanu, ma avemu sempre u 30% di e nostre vendite annuali per finisce, Questu ci impone di travaglià ancu più dura in l'ultimi dui mesi per ghjunghje i nostri scopi annuali. inseme.

2. I squadre sò lentu à furmà u talentu, l'imprese per sfondate, bisognu di l'impresa constantemente Cultivate i talenti, Se a gestione media di a cumpagnia hà un difettu, questu hè assai periculosu, FINECO deve aumentà a forza è l'investimentu in a furmazione di talentu è ùn deve micca. être satisfait du statu quo.

3.Although u nostru ticnoluggìa dâ 'apparicchiaturi in l 'industria di punta, ma a Ricerca è u sviluppu hè troppu lentu, ci avissi a stari in a prima linea di u cuncettu di tecnulugia è equipaggiu, è di più scambii è amparera cù a stessa industria, esce è avè un ochju, amparà a nova tecnulugia è idee novi.

4. Management hè sistematicu, ma micca a gestione internaziunale, FINECO visione-longu termine hè di passà fora di China à l 'internaziunale, Cumpagnia bisognu di gestione standard internaziunale cusì chì a gestione pò esse sèmplice è unificatu.In u futuru, seremu in ligna cù a gestione internaziunale è gradualmente internaziunale.

5. A custruzzione di a cultura di l'impresa ùn hè micca forte, Ùn avemu micca publicità assai, a precipitazione ùn hè micca assai, a raffinazione ùn hè micca assai, U sviluppu futuru di a cumpagnia deve esse guidatu da a cultura è trasmissu cù storii, dopu avemu enfatizà a custruzzione. di cultura corporativa.

 

, Task

U mercatu hè cambiatu dramaticamente, ci sò parechje incertezze, l'affari hè diventatu straordinariamente difficiule, ma hè ancu un bellu tempu per noi di custruisce a nostra marca.

  1. Aderisce à u talentu di rivitalizza a strategia di l'impresa, per cultivà i gestori di gestione di prughjetti eccellenti cum'è a chjave, chì ogni prughjettu pò esse fattu assai bè.A gestione superiore deve esse centrata in e persone, duvemu mantene i talenti core, furmà i talenti pratichi è intruduce i talenti in urgenza.
  2. Quist'annu, i miri di ogni dipartimentu restanu i stessi.Ciò chì ci vole à cambià hè u nostru metudu è l'approcciu, travaglià inseme per truvà un modu per ghjunghje l'ugettivi di sviluppu di questu annu.
  3. I servizii innovatori per vince u mercatu, sforzate di custruisce a cumpetitività core di a cumpagnia, a ricerca è u sviluppu di ogni tipu d'equipaggiu avanzatu, lasciate chì i nostri prudutti sò stati in cima di l'industria.
  4. Aderisce à a marca FINECO da a strada di sviluppu naziunale ben cunnisciuta à internaziunale
  5. Apprendimentu, integrità, cumunicazione, pragmaticu, mantene i nostri vantaghji.L'apprendimentu face u prugressu di a ghjente, l'integrità hè a basa di u nostru sviluppu, a cumunicazione pò dissolve l'estranimentu è a cuntradizzione, u pragmatismu ci impone micca di parlà esageratu.

Duvemu affruntà i prublemi è travaglià seriu è risolviri in seriu.

  1. Sicurezza di a pruduzzione, Stabbilisce i meccanismi di prevenzione: a produzzione deve piglià a sicurezza cum'è a prima priorità, micca a furia trascurata

 


Tempu di Postu: Nov-06-2021